marți, 13 aprilie 2010


s-a deschis o nouă alimentară în subsolul locuinţei
am uitat să spun că sunt un bloc cu parter şi mansardă
roz că vineţiu nu aveau zugravii
mi-au pus la intrare doi bolţari
pali ca stacojiu nu ştiau face zugravii
administraţia a vrut să atârne de coridoarele mele
tablouri cu metode de contracepţie
eu voisem tablouri cu cozi de drapel
cu oameni urcaţi în dud
cu dudele crescute în gurile zugravilor
cum parterul era legat de mansardă
doar de schelele zugravilor digestia
îmi era văzută până şi de produsele de panificaţie
aveam coşmare nopţi la rând ori de câte ori
vedeam că din cuibul de viespe ies ochi 3D
deseori când covrigii scrâşneau în golul lor ochi de elefant
îşi scuipau sarea de pe ei
încercând să mă prindă într-un giulgiu sălciu
însă în fiecare dimineaţă mă trezesc ca fiind
un bloc cu parter şi mansardă
mă hrănesc cu seninţe de sub aripile păsărilor
storc norii de amurg şi beau vin-uri cu ruj
sudoarea mi se scurge şiroaie de pe schele
aşa se face că e plin de mirosuri
împrejurul taliei mele de bloc
zugravii sunt nevoiţi să treacă sudoarea
în cojile de sămânţă
noaptea am crampe semn că digestia îmi ia sfârşit
şi că în coridoare au crescut dudele din care ies duzi
şi schele din care se ivesc zugravii

rămas doar în parterul şi în mansarda
roz văd zugravii cum devin alimentară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu