sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Evanghelia după matei


în gura mea sapi cu limba ta draglină
din mine arunci lopeţi de intestine
pereţii gurii mele se zdruncină cad obraji
se desprind măsele
fotografiezi prin mandibulă o scorbură de om
te vezi în ea ţi se preling în plete
şi mişună inele din sămânţă

scobeşti atât de tare încât dai de-o şiră
îmi scoţi de sub piele osul rotundul de bazin
priveşti prin golul lui te vezi crucificată
pilonii tăi sunt 3 fâşii din limbă
mă storci din intestine şi-ţi faci pământ
înfingi în lutu-mi coloana ce ai scos-o
din pielea-mi coşi un giulgiu din păr coroană faci
baţi plămânii cu femurii pân’ ce devin tăblie

te-ai îmbăiat cu sângele-mi
s-a închegheat şi te-a roşit
ţi-ai mângâiat sânii cu creierul din mine
azi stai acum pe şira mea din mine
mă văd din pieptul tău
îţi sunt al treilea sân
şi-mi cresc caişii

- te sărutasem cu imaginaţia -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu